Kávová limonáda. Jste zvědaví?

Mazagrande je osvěžující kávová limonáda pro ty, kteří si rádi rozšiřují obzory.

KLIENT

Tchibo je jedním z největších výrobců kávy na světě a na českém trhu působí od roku 1991. Z původně zásilkového obchodu s kávou, založeného v roce 1949 Maxem Herzem, se vyvinula mezinárodní společnost, která působí v mnoha obchodních odvětvích, nejen v tradičním obchodu s kávou. V průběhu let Tchibo systematicky rozšiřovalo svůj sortiment a přinášelo rozmanitost, kvalitu a inovace, třeba právě v podobě kávové limonády.

Tchibo

Ambice oslovit mladé
spotřebitele včetně nepijáků
kávy v impulzních situacích.

CO MY S TÍM

Na začátku byl produkt a ambice oslovit mladé spotřebitele včetně nepijáků kávy v impulzních situacích. Udělali jsme workshop a našli cestu od produktu k propozici. Od propozice jsme se posunuli k produktovým konceptům s jasně definovanými benefity a jejich ověření. A pak jsme vyrazili za cílovkou a v etnografických pozorováních pomáhali komunikační agentuře najít, jak to všechno napojit na životní styl cílovky a jakou zvolit variantu brandingu.

VÝSLEDEK

Už v druhém roce své existence Mazagrande zvýšilo prodeje o 25–35% oproti roku prvnímu.