Příběh vzniku agentury
Myšlenka založit Simply5 přišla zničehonic v roce 2008. Někdo, komu jsme věřili, nám nasadil brouka do hlavy: Buď pomůžeme agenturu, ve které jsme do té doby pracovali, postavit po odchodu původních vlastníků na nohy, nebo si stoupneme na vlastní. Zdálo se nám, že to druhé je příležitost k většímu dobrodružství.
Vašek navíc zrovna prodělával zápal mozkových blan, který ho inspiroval k téhle esemesce: “Já vím, že to zní jako chlapecká kapela z osmdesátek. Ale raději sdílím, kdyby se vám to líbilo: Simply5.”
Líbilo se to dost.
Simply5 rozvíjíme s respektem k výzkumnému řemeslu a s vědomím, že přidanou hodnotu klientům přináší cit pro příležitosti, kumulovaná zkušenost a kreativita v hledání možných řešení.
Z vlastní zkušenosti víme, že pokud nechcete hledat řešení, nemá smysl zabývat se problémy.