Popíše konvence včerejšího, motivátory současného a trendy zítřejšího trhu.
Pojmenuje hlavní tržní hry, ukáže, jak v nich uspět a které zákaznické segmenty oslovit.
Tohle všechno z pohledu vaší značky a v kontextu konkurenčního pole.
SimpSense je nástroj pro řízení značky, segmentaci zákazníků a definování portfolia.
Vychází z teorie značkových archetypů, které umožňují pochopit a správně využít souvislosti mezi nabídkou a potřebami.
Unikátním způsobem propojuje kvalitativní a kvantitativní přístupy, díky nimž odhaluje, co zákazníci cítí a jak se chovají v reakci na tržní nabídku, a vysvětluje, proč to tak je. Pomůže vám pochopit, jak se trh vyvíjel, kam směřuje a jak toho využít.
S čím konkrétně vám pomůže?
SimpSense pomáhá značky lépe cílit, správně komunikovat a úspěšně inovovat.
Porozumíte trhu, konkurenci i vlastní značce očima zákazníků. Pochopíte potřeby zákaznických segmentů a objevíte dostupné příležitosti.
S pomocí SimpSense zacílíte strategii a budoucí aktivity značky tak, abyste mohli svou příležitost beze zbytku vytěžit.
Stáhněte si studii některého z našich projektů. A ozvěte se nám.
Walmark
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam non lacinia lectus. Nullam venenatis, leo vel aliquam imperdiet, urna massa euismod mi.
Schweppes
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam non lacinia lectus. Nullam venenatis, leo vel aliquam imperdiet, urna massa euismod mi.